petak, 10. prosinca 2010.

Van Gaal: "Neću dopustiti da me provociraju"

Trener minhenskog Bayerna očekivano je odgovorio na želje Francka Riberya te na provokacije koje su stigle od bivšeg menađzera Leverkusena Reinera Calmunda.

Naime, francuski reprezentativac Ribery javno je izrazio želju za više slobode na terenu.Sa druge strane se javio Calmund, koji je za dnevni list "Bild" izjavio kako se Van Gaal ponaša kao pravi "gad" prema igračima.

"Svaki igrač želi imati više slobode ali fudbal je timski sport.Franck se mora bolje integrisati, što i naravno čini.Zadovoljan sam sa njegovim radom" , izjavio je holandski stručnjak.

Na provokacije poput one od Calmunda, Van Gaal želi ubuduće opuštenije reagovati:

"Bavim se ovim poslom skoro 40 godina.Neću dopustiti da me više provociraju".

Po najviše se ovog vikenda raduje posjeti bavarskom fan-klubu "Mietraching".

"Biće prijatnije nego prošle godine.Ponovo će mi navijati.Mislim, da sam veoma popularan u Njemačkoj".
Izvor vijesti - Preveo: Eco87

Nema komentara:

Objavi komentar