četvrtak, 30. prosinca 2010.

Casillas: "Sreća naša što nije igrao Müller!"

Na dodijeli nagrada sa svjetskog prvenstva u Južnoj Africi, Njemački list "Bild" održao je kratak intervju sa pobjednicima zlatnih trofeja.Riječ je o zvijezdama SP'10-a Thomas Mülleru, Iker Casillasu kao i Diego Forlanu.

Bild: Gospodine Muller, sjedite trenutno pored Iker Casillasa i Diego Forlana, dva najbolja igrača na svijetu.Oba igrača su nekoliko godina stariji od vas.Dali sebe vidite sada na istom nivou?

Müller: "Za mene nije ovo glupa situacija.Prije četiri godine sam pratio SP putem televizije.Gledao sam ove igrače kao svoje idole.Ali sada sam profesionalni igrač i u rukama držim također zlatnu nagradu.Uspio sam već na prvom svjetskom prvenstvu da ostvarim veliki uspjeh.Zbog toga su oni sada moji kolege."

Forlan: "Tačno, kolege smo.Thomasa čeka izvanredna budućnost.Višestručan je igrač sa odličnim instinktom za gol.Odigrao je odlično svjetsko prvenstvo pa je čak i nama zabio gol.Uvjek je bio prisutan kada je situacija bila opasna."

Bild: Gospodine Casillas, dali bi se utakmica između Njemačke i Španije završila drugačije da je igrao suspendovani Thomas Müller?

Casillas: "Bio je u odličnoj formi i jedan od najboljih Njemačkih igrača.Dokazao je svoju opasnost protiv Engleske i Argentine.Za nas je njegovo ispadanje bilo prava sreća.Bio je na prvenstvu tako opasan pred golom da je mogao najverovatnije i protiv nas zatresati mrežu.Moram priznati da sam srećan što nisam igrao protiv njega."

Müller: "Pretjerano je reći da bi samnom pobjedili Španiju.Posebno zbog toga što je teško savladati Ikera.Mada, imao sam uspeješan golgeterski niz pa je moguće bilo i protiv njih postići koji gol."

Bild: Važite kao najbolji golman svijeta.Kakvo je vaše mišljenje o Manuelu Neueru?

Casillas: "Gledao sam ga na svjetskom prvenstvu i mnoge je iznenadio.Mada trenutno su rezultati u Schalkeu dosta loši.Ali on je izvanredan golman i čeka ga odlična budućnost."

Bild: Šta je uopšte bolje za karijeru?Često mijenjati svoje klubove kao kod Diego Forlana?ili biti vjeran samo jednom klubu kao što je to Iker Casillasa već godinama u Real Madridu?

Müller: "Nije lako odgovoriti na to pitanje.Kada uspiješ u klubu kao što je to Iker u Realu, onda nemaš razloga za odlazak.Kod mene je to ista situacija.Igram u najboljem Njemačkom klubu čije je ime veoma cijenjeno širom evrope.Zbog čega bi onda odlazio?Kod Diega je situacija sasvim drugačija.On potiće iz Južne Amerike te je morao nekoliko stanica promijeniti kako bi došao do uspjeha."

Casillas: "Ja sam madridista i bilo bi pravo čudo kada bi jednog dana napustio ovaj klub."

Müller: "Mi koji smo čvrsto vezani za jedan klub često čujemo izjave kako imamo sporedni značaj u ekipi.Više puta se skrene pažnja na nove igrače ali interno gledano smo mi glavni dio ekipe.Isti je to slučaj kod Bayerna i Reala.Upravi je sasvim jasno koliko smo značajni za ekipu.Odlazak je samo bitan kada osjetiš da ne trebaš više klubu.Ali ja nisam u takvoj situaciji.Igram u jednom velikom klubu.Znam da ću ovdje igrati uvjek jednu internacionalnu ulogu."

Forlan: "Thomase, u Realu igraju tvoji saigrači Mesut Özil i Sami Khedira.Mogao bi se njima priključiti.Pretpostavljam da bi uspio u Realu.Nebi me iznenadilo."
Izvor vijesti - Preveo: eco87

Nema komentara:

Objavi komentar