subota, 11. prosinca 2010.

Louis van Gaal: „Moj tim je odigrao vrlo dobro“

Nekoliko dana prije Božića, u subotu su navijači Bayerna dobili dvostruku poslasticu, naime Bayern je pobjedio St. Pauli sa 3:0, a uz to Bayern je najavio potpisivanje novog ugovora. Rasploženje u Bayernovoj svlačionici zavladao je optimizam nakon ovoga: „Schweinsteigerov potpis je najvažnija stvar, ali pobjeda od 3:0 nad dobri protivnikom je također važna.“ , komentirao je Louis van gaal.


Reakcije nakon utakmice:

Louis van Gaal: „Ja sam tip trenera koji teži velikim pobjedama. Schweinsteigerov potpis je važna stvar, ali pobjeda od 3:0 nad dobrim protivnikom je također važna. Moj pomoćni trener me obavjestio da je St. Paulia jako atraktivna i hrabra momčad u Njemačkoj, što sam se uvjerio danas u to. Nadam se da će ostati u Bundesligi, jer igraju dobar nogomet što je jako dobro za ligu. Bili su jako težak protivnik, mogli su postići gol, gdje smo imali dobre sreće. Ali, vrlo sam zavodoljan, jer je moj tim odigrao jako dobro. Nakon što smo poveli sa 2:0 već se znalo da je utakmica gotova. To je naš Božićna proslava za večeras, sutra idemo u posjetu 'Fan-kuba', tako da je jako dobro što smo danas pobjedili.“

Holger Stanislawski (St. Pauliev trener): „Do penala, mislim da smo igrali jako dobro, stvorili smo nekoliko dobrih prilika. Pokušali smo se nositi sa njima, postići rano pogodak i poremetiti im ritam igre. Zadovoljan sam ponuđenim, ali nisam zadovoljan zbog naših propuštenih prilika. Nismo sami sebe nagradili za uloženi trud, a to je iritirajuće. Ali, moj tim je danas dao sve od sebe, to nam daje dosta za izgradnju dobrog tima za naše preostale utakmice kod kuće za Mainz.“
Izvor vijesti - Preveo: Taba

Nema komentara:

Objavi komentar