četvrtak, 2. prosinca 2010.

Gomez: "Nisam tako osjetljiva osoba"

Napadač Bayerna Mario Gomez tvrdi da nije osjetljiva osoba, kako su ga portretirali mediji, i da ne traži pohvale od Gaala.

"Ja nisam toliko osjetljiva osoba kao što su me predstavili u medijima" , rekao je Mario za 'Sport Bild'. "Ne trebaju mi svaki dan komplimenti. Ja samo želim raditi svoj posao najbolje što mogu i Luis van Gaal me izabrao kada su svi bili na raspolaganju" , dodao je.

25-godišnjak priznaje kako je njegovom razvoju značajno pripomogao njegov trener, van Gaal:

"Odrastao sam i postao ozbiljniji pod njegovom palicom, više mi nije cilj samo postići gol. Moja dodavanja su se poboljšala, imam više strpljenja i ne trošim više uzalud energiju, trčeći za loptom po terenu.

Izvor vijesti - Preveo: Nevzudin

Nema komentara:

Objavi komentar