utorak, 14. prosinca 2010.

Ekskluzivno: Bilo je dobro boriti se sa David Villom, Wesley Sneijderom i Diegom Forlanom za Zlatnu kopačku!

Suprzvijezde kao što je David Villa, Messi i Cristiano Ronaldo su bačeni u stranu. Dakle, najbolji strijelac i osvajač zlatne kopačke je mladi Njemac. Udarna zvijezda Thomas Muller u intervju'u za Goal.com govori o osvajanju trofeja i zašto bi ga se Ronaldo trebao bojat.

Thomas Muller je početkom 2010. godine isplivao kao 'phoenix iz penala'. 21-godišnjak je još igrao za Bayernov drugi tim, da bi 12 .mjeseci kasnije već osvojio Ligu, Kup dvostruku titulu u profesionalnom timu.

Sa dvije noge napadao je u svim utakmicama, da bi na kraju u finale Lige Prvaka ušao sa Rekorderom Njemačke lige. Međutim, njegov najveći vrhunac bio je na Svjetskom prvenstvu u Južnoj Africi. Muller je osvojio Zlatnu kopačku sa pet golova i tri asistencije, za što nije samo osvojio srca Njemačkih navijač, već i jedan od najtraženijih trofeja današnjice

Muller prema svemu korača stopama slavnog nogometnog velikana kao što je njegov imenjak Gerd Müller, Mario Kempes, Gary Lineker i Ronaldo. U ekskluzivnom intervju'u za Goal.com, Muller se prisjeća na svoje 'turnir', gdje je osvojio Zlatnu kopačku što njemu znači glavni dugoročni cilj.


Intervju'u sa Thomas Mullerom:

Goal.com: Što za vas znači osvojena Zlatna kopačka?

Muller: "Bio sam u mogučnosti da je osvojim na početku svoje karijere, što je naravno, velika čast. Stvarno ne mogu opisati to što sam postigao. Stalno o tome razmišljam - igrače sam pobjedio za nagradu, to je ludo! To je ogromna čast, na što sam posebno ponosan. A ponos je riječ koju rijetko spominjem."

Goal.com: Da li ste bili mentalno sposobni da se nosite sa iskustvima sjajnog Svijetskog prvenstva?

Muller: "Ne, jer sve se desilo tako brzo. Kada se Svijetsko prvenstvo završilo, ponovono sam se skoncetrisao na Bundesligu."


Goal.com: "Ali, morate pritisnuti sami sebe i zapitati se, 'Šta se to uistinu dogodilo u Južnoj Africi?'

Muller: "Naravno. Svjestan sam da je to za mene bila nevjerovatna godina, ali s tim visokim bodovima ja ne mogu sam sebe pritisnuti i gledati na to iz autsajdera. Ali, nadam se da ću jednog dana moći sjećati se toga i biti u stanju da kažem: "Woow, to je tada bilo nevjerovatno."

Goal.com: Tokom Svijetskog prvenstva, došlo je do velike rasprave u Njemačkoj o tome da li će Miroslav Klose moći razbiti slavnog golgetera na Svijetskom prvenstvu Ronalda sa postignutih 15 golova. Hoće li to jednog dana uspjeti Thomas Muller?

Muller: "Naravno ponekad razmišljam o tome - (smijeh), ali naravno uspjeh mog tima je najvažniji. Ako se kao na prošlom svijetskom prvenstvu desi da igrač zabije dva ili tri gola, to za sve postaje veliki problem. Da bi održao svoju formu, na svakom prvenstvu moram postizat rezultate, a moram također biti sretan da izbjegnem problem povrede."

Goal.com: Da li ste postali svijesni svoje popularnosti van Njemačke tokom prvenstva?

Muller: "Da! Tokom prvenstva sam na internetu često čitao djelove iz stranih medija. To je velika čast da sam priznat i poznat u cijelom svijetu. To mi pokazuje ono što sam ja potigao, a ja sam također jako ponosan na to."

Goal.com: Nije bilo baš puno lijepih trenutaka u Južnoj Africi za tako malo vremena. Koji je vaš najdraži?

Muller: "Za najbolji trenutak svijeta, ne mogu reći. Bilo bi previše odabrati samo jedan."

Goal.com: Uspjeh na Svijetskom prvenstvu za vas nije bio dovoljan, također ste osvojili i titulu za 'najboljeg mladog igrača'. Koji od ova dva trofeja više za vas znači?

Muller: "Apsolutno Zlatna kopačka, zbog jednostavnog razloga, a to je zato što je konkurencija bila puno jača. Samo igrači rođeni, za određeni datum mogu se takmičiti za nagradu mladog igrača. Međutim osvojiti ponovno titulu najboljeg protiv igrača kao što su David Villa, Diego Forlan i Wesley Sneijder je zaista sjajno."


Izvor vijesti - Preveo: Taba

Nema komentara:

Objavi komentar