nedjelja, 7. studenoga 2010.

Njemačka nacija raspravlja: Kako se uopšte uspostavlja mir u Bayernu?

Nakon oštrih kritika koje je trener Louis van gaal primio od Hoenessa kako kaže sam da nemože još da preboli, te kako je razočaran: „Oštro se ponio prema meni, nije uopšte stvar u meni, već u igračima. Ja pokušavam da uspostavim mir i slogu, ali oni su ti koji narušavaju to. Naravno prihvatam svačije mišljenje i korektan sam, ali ova kritika od Hoenessa je uzdrmala moj karakter i to neću tek tako da zaboravim.“

Međutim, čovjek koji je Bayern vodio do 6. Trona Njemačke lige sad oštro napada vodeći klub.

„Razumijem Van Gaala. On je duboko razočaran, ali previše shvata stvari burno i to nije uredu, on ima jasnu i dobru ideju, ali treba da shvati da je upravo Hoeness ta ideja koja nadjačava sve“ , kaže 75. Godišnji 'Udo Lattek'

Letek također vjeruje u to da odnos između Van Gaala i Hoenessa neće nikad više biti kako treba, te da više neće raditi zajedno!

„Nijedan od njih dvojice neće da popusti svoje kriterije i da odstupe od svoje pozicije. Ovo postaje stvarno zanimljivo i baš me zanima ko će prvi prelomiti žicu.“

Također na ovo sve nadodao se i bivši igrač Bayerna ' Mario Basler.

„Razumijem Van Gaala što neće da prihvati to mišljenje, jer i ja mislim da nije uredu. Još u moje vrijeme dok sam ja igrao u Bayernu, upravo taj Hoeness je napadao protivničke klubove i svašta im govorio. Međutim, danas to je puno gore, on lično napada trenera i to oštro. To je jednostavno neprihvatljivo za mene i moje mišljenje o nogometu.“

Basler još ima jedno čudnovato pitanje: „Zašto je Hoeness uopšte produživao ugovor sa Van Gaalom, ako se već na prvi pogled moglo vidjet da je to bomba koja će u svakom trenu eksplodirat. Ja mislim da njihov odnos više nikad neće biti kako treba.“

Bayern u dosadašnjem djelu sezone ima samo 4-pobjede u čak 11. Kola, što je jako loša činjenica. „Nadam se da će već jednom početi uspon kluba sa uzastopnim pobjedama“ , rekao je Karl-Heinz Rummenigge
By: Taba

Nema komentara:

Objavi komentar