petak, 22. listopada 2010.

Gomez: Od sada želim igrati u prvom sastavu

Mario Gomez ponovo ima volje za Bayern. Nakon ozlijede Olića i Klosea, Mario je dobio pravu priliku u Bayernu koju je i pravo iskoristio. Olić i Klose ove sezone još nisu pogodili a Gomez koji je odigrao tri utakmice od prve minute ima na svom kontu 4 pogotka.

U Njemačkim medijima se sada najviše govori o Gomezu a većina navijača misli da će on i večeras protiv HSV-a biti strijelac.

Van Gaal je za Njemačkog reprezentativca rekao: "Ako daje golove ja ću biti zadovoljan."

Intervjuu Gomeza sa Sport1:

SPORT1: Koliko vas zabrinjava zaostatak od 10 bodova?

Mario Gomez: Naš moto je da nikada ne gledamo druge momčadi nego da se zaista koncentriramo samo na nas i našu igru. Naravno zaostatak jeste velik ali sedmica po sedmica i sve to može se nadoknaditi. Ako pobjeđivali naše utakmice kad-tad ćemo ponovo biti na vrhu. Znamo da je ispred nas dug i težak put.

SPORT1: HSV je treće plasirani, Bayern je deseti, ko je favorit?

Mario Gomez: Teško je to reći. Obje ekipe žele pobjedu, a HSV ima dobar učinak na svom terenu. Sve što mogu reći je da će ovo biti jako zanimljiv derbi.

SPORT1: Vama za sada ide vrlo dobro. Dvije utakmice-četiri gola...

Mario Gomez: Da, naravno. Ako igram davat ću golove iako znam da je gol protiv Cluja bio više sreća nego umijeće. Ovo je dobar osjećaj, iskorištavam ga i ne želim da me napusti.

SPORT1: Vi igrate samo zato što su ozlijeđeni Klose i Olić...

Mario Gomez: Da. Prije sezone mi je van Gaal rekao da sam njihova rezerva i zato sam htio promijeniti klub.

SPORT1: Stručni štab vas ipak nije želio pustiti?

Mario Gomez: Da. Prve reakcije nakon moje odluke su bile "ti moraš ostati" i zato sam ostao.

SPORT1: Koliko je teško dobiti povjerenje van Gaala?

Mario Gomez: Mnogo,ali sada igram,dajem golove i mi pobjeđujemo.U ovome nema ništa negativno.

SPORT1: Da li vam se samopouzdanje potpuno vratilo?

Mario Gomez: Da, ali imao sam ga i prije utakmice protiv Hanovera.Sada želim igrati u prvom sastavu.

by: AdnaN55

Nema komentara:

Objavi komentar