petak, 12. kolovoza 2011.

Badstuber: "Svjestan sam svojih kvaliteta"

Odbrambeni igrač minhenskog Bayerna kao i njemačke selekcije Holger Badstuber odigrao je tokom ove sedmice dvije važne utakmice (protiv Gladbacha i Brazila), gdje je bio jedan od najboljih aktera na terenu.

22-godišnji njemac je zadovoljan svojim učinkom te je putem intervjua za "tz" komentarisao svoj razvoj:

"Već sam bio naglasio kako se nakon ovoljetnih priprema bolje osjećam nego prošle godine.Spreman sam za ovu sezonu.Nemam namjeru da gubim svoje mjesto u prvoj postavi.Svjestan sam svojih kvaliteta, zbog čega sam i igrao protiv Brazila i Gladbacha.Učinit ću sve kako bi uvjek igrao"

Mladi njemac je tokom priprema s Bayernom izborio svoje mjesto u prvoj postavi, dok je za selektora Njemačke Joachim Lowa jedan od ključnih igrača u odbrambenom sistemu Njemačke selekcije.
Izvor vijesti - Preveo: eco87

Nema komentara:

Objavi komentar