srijeda, 20. srpnja 2011.

Ribery:''Mogu da budem kao Messi!''

Francuz je ovih dana u centru pažnje evropskih medija. Najavljuje se da bi mogao da pojača Arsenal. Ribery želi da dokaže da je sa pravom smatran za jednog od najboljih na svijetu.

Bivši krilni fudbaler Marseja, sada Bayerna, vjeruje da ima sposobnost da se mjeri sa argentinskim superstarom, Leom Messijem.

"Ako budem sto posto fit i slobodan u glavi, uz dobre odnose sa trenerom, mogu da dostignem Messijev nivo! Ne smunjam da će biti tako ako se sve složi", rekao je on njemačkim medijima.

Hvali južnoameričkog kolegu.

"Prve dvije godine za Bayern sam odigrao nevjerovatno. Nivo rada je stvarno bio zapanjujući. Messi je pokazao da on može da igra tako tri-četiri godine zaredom. Radio sam sa njegovim saigračima. Abidal mi je dosta pričao o njegovoj igri. Kaže da je njegov mentalni sklop nevjerovatan, uvijek je opušten", otkriva Ribery.

Šta misli o novom treneru Bajerna, Juppu Heynckesu?

"Njega poredim sa Ottmarom Hitzfeldom. Ima istu snagu, puno razgovara sa igračima i daje im slobodu na terenu. Tačno to meni treba. Ponovo se osjećam slobodno. Pokazaću šta leži u meni!", sa puno samopouzdanja govorio je Ribery.


Izvor vijesti - Uredio: Harun

Nema komentara:

Objavi komentar