četvrtak, 30. lipnja 2011.

Olić: "Ne odbacujem mogućnost povratka u Rusiju"

Hrvatski nogometaš Bayerna Ivica Olić, koji s bavarskim klubom ima još jednogodišnji važeći ugovor, za ruski dnevnik Sport-Express dao je naslutiti da razmišlja o povratku u CSKA...

Za moskovski je klub Olić igrao od 2003. do 2007. godine, prije no što je bundesligašku karijeru počeo graditi u HSV-u. S CSKA-om je osvojio Kup UEFA-e 2005. godine pobijedivši Sporting u lisabonskom finalu 3-1.

"Povremeno dobijem telefonski poziv iz Rusije i vrlo sam sretan zbog toga. Razgovarao sam tako nedavno s mojim starim prijateljem i nekadašnjim suigračem Elvirom Rahimićem, kao i s generalnim direktorom kluba Romanom Babajevim. Rekao sam mu da ove sezone CSKA ima sjajnu momčad koja bi puno toga mogla osvojiti. Nismo razgovarali o mogućnosti mog dolaska u Moskvu. O novom ću ugovoru, možda i novom klubu, početi razmišljati kad se napokon potpuno vratim nogometu."

*Teoretski, biste li ponovno odjenuli CSKA-ov dres?

"Ne znam čak niti žele li me u klubu. No, mogu si zamisliti povratak u Rusiju. Jasno, u momčad koja se bori za trofeje. I dalje redovito pratim rusko prvenstvo. Kada nisam igrao zbog ozljede, gledao sam puno utakmica preko interneta. Vidio sam da CSKA ima velike izglede za osvajanje naslova."

*Koji je razlog da vas je Roman Babajev nazvao?

"Interesiralo ga je kako se oporavljam od ozljede. Malo smo pročavrljali."

*Čini se čudno da vas CSKA-ov generalni direktor zove samo zato da bi s vama malo pročavrljao...

"Imam dobre odnose s ljudima iz CSKA-a. Ponavljam, razgovarali smo isključivo kao stari prijatelji."

Izvor vijesti - Nogometni magazin

Nema komentara:

Objavi komentar