četvrtak, 26. svibnja 2011.

Kahn više neće komentirati Bayern

Nakon Rummeniggeovog odgovora na kritike Olivera Kahna, "sljedećih nekoliko mjeseci" od Kahna nema više komentara za Bayern. Titan zaranja...

"Ne želim više u javnosti govoriti. Od mene više nećete dobiti ni riječi na temu Bayern. Cijela stvar se sada svodi na pretjerivanja, što mi se čini previše. Neću više komentirati u narednim mjesecima. Ja nisam zaposlen u Bayernu nit sam glasnogovornik Bayerna. Želim malo biti izvan javnosti. To nije moj posao, da uvije komentiram događanje u Bayernu." , rekao je legendarni golman Bayerna i njemačke nogometna reprezentacije za "TZ".

Kahn je nedavno komentirao Bayernovu transfer politiku rekavši da je Bayern nema nikakvog plana i da je Bayern bez prave filozofije.

Rummenigge mu je odgovorio: "Kahn u svemu želi da bude svjetla tačka, te u javnost iznosti kritike, pogotovo na Bayern, jer upravo to odražava najviše pažnje."

To je pogodilo Kahna i odlučio je da više ne komentira događanje u Bayernu.

Izvor vijesti - Preveo: samir-ko-saki

Nema komentara:

Objavi komentar