srijeda, 25. svibnja 2011.

Altintop pojasnio razlog odlaska iz Bayerna

Ugovor Hamita Altintopa s Realom Madridom je jedva potpisan, baš kao i odlazak već bivšeg igrača iz Bayerna. "Bio sam razočaran, jer sam spoznao da zaslužujem mjesto u početnom sastavu", rekao je turski reprezentativac za 'Sport Bild'.

Glavni cilj odnosa kritike umjeren je baš ka Louis van Gaalu. "Ja sam gospodinu van Gaalu u jednom razgovoru rekao kako ne poštujem njegov odnos prema meni, učinio sam sve da to promjenim, ali već tad se znalo da želim otići", rekao je Altintop, odnoseći se na moto: "Sve je moglo biti drugačije", te pridodao: "Kod drugih trenera kada sam god igrao, bili smo uspješni..." Također, u odnosu na njega uvijek je priliku dobivao Arjen Robbe, koji je svjetska klasa igrača, ali ni to nije razlog za argumenat. jer i sam misli da je "vrijedan i svestran igrač".

Kako kaže, njegov novi trener uopšte ne sumnja u njegove kvalitete. U privatnom razgovoru s Joseom Mourinhom, kaže kako je on njegov zagovornik. "Zvučao je tako uvjerljivo, jako pozitivno. On je spoznao da ja mogu zaigrati na više pozicija", izjavio je Altintop. "Moj savjetnik me obavjestio u pravo vrijeme, jer veselim se što ću u Madridu dobiti priliku kao svestran igrač."

U Realu, Altintop s Nuri Sahinom i Mesut Özilom je s puno očekivanja. "S njima dvojicom se jako dobro znam. Siguran sam da ćemo uspjeti. Sada nam samo fali moj brat", našalio se Turčin. Mada, u svakom slučaju dovođenje njegovog brata Halila nebi stajalo toliko skupo.
Izvor vijesti - Preveo: Taba

Nema komentara:

Objavi komentar