ponedjeljak, 14. veljače 2011.

Kraft: "Sve u svemu zadovoljan sam"

Ozbiljnije reagovati Kraft je morao pred kraj meča, kada je utakmica već dugo bila riješena. Nakon pogrešnog pasa Babbel je stojao sam ispred Krafta i šutirao sa nekih 20-metara, dok je golman Bayerna odlično parirao. Sa tim je prvi put u Bundesligi ostao nesavladan.

"Ovu priliku Kraft je odlično obranio", rekao je Nerlinger nakon pobjede nad Hoffenheimom 4-0. "Nije lako kada dugi period utakmice nemaš posla", obijasnio je Kraft dan nakon utamice za 'fcbayern.de'. "Lijepo je to da smo 4-0 pobedili, ali jedino što je važno je to da smo pobjedili, to je bilo veoma vazno."

Od pocetka drugog dijela sezone Kraft stoji kao prvi golman Rekordnog Prvaka. Trener Van Gaal mu je dao na zimskoj pauzi šansu, prvo kao test za nekoliko utakmica, ali sada nakon utakmice sa Hoffenheimom Van Gaal mu je pridao povjerenje i za nadolazeće sedmice. "On je do sada ostao miran i dobro je ovo odradio", rekao je trener Bavaraca.

"Sve u svemu zadovoljan sam sa prvim utakmicama", rekao je Kraft, koji je sretan zbog dobijene sansu kod Bayerna, da se dokaže u Bundesligi. "Ovo me pomalo čini ponosnim, ali sada želim da dokažem, da sam povjerenje zaradio." On želi biti sve bolji i bolji: "Dosta sam kritičan prema sebi, te ima dosta stvari koje moram da poboljšam."

Do ljeta važi ugovor Krafta kod Bayerna, o svojoj buducnosti za sada on ne razmislja: "Trenutno to uopšte nije vazno. Sada samo razmišljam o sledećim utakmicama, te se koncentrišem na zadatak." Mainz, Inter Milan, Dortmund, Schalke i Hannover su sledeći jaki protivnici Bayerna: "Ako nastavimo ovako, tesko će biti da nas neko pobedi iza ove ekipe." Ukoliko Kraft i dalje bude igrao bez ijednog primljnog gola bit će čak i nemoguće pobediti Bayern.
Izvor vijesti - Preveo: Emil

Nema komentara:

Objavi komentar