ponedjeljak, 13. prosinca 2010.

Schweinsteiger zove Neuera u Bayern!

Golman Schalkea Manuel Neuer kaže da razmišlja da i u slijedećoj sezoni brani za Schalke. Ali Schweinsteiger misli da bi on mogao bolje da se snađe u Bayernu.

Schalke se nada da bi Neuer mogao ipak da produži ugovor s njima."Polazim od toga da i od slijedeće sezone da stojim na golu Schalkea, kada mi Schalke postavi ponudu, spreman sam prvo sa njima da pricam" , rekao je Neuer ali dodaje: "Nista nije sigurno."

Ponudu za Neuera Bayern nije poslao. Ali, Bastian Schweinsteiger Neueru preporučuje da pređe na Sebener Ulicu.

"Najbolji igrači trebaju da igraju za Bayern."

"Naravno imamo šasnu da pregovaramo sa najboljim golmanom Njemačke i da ga kupimo. Ja sam mišljenja da najbolji igrači Njemačke trebaju da igraju za Bayern." , rekao je Schweinsteiger.

Schweinsteiger koji je svoj ugovor produžio do 2016. godine, također hvali i golmane Bayerna: "Aktuelno gledano nemamo uopšte problem na golu, Butt brani odlično, Kraft ima jako veliki talenat."

Neurov ugovor za Schalke istiće u 2012. godini

"Manuel je dijete kluba. On se onde razvio na nivo svijetskog golmana i vadi za nas ugalj iz vatre. Ne razumijem zašto mu govore da promijeni klub. Manuel bi trebao da ostane u Schalkeu" , kaze trener Schalkea Felix Magath.

"Probat ćemo sa njim produzit dvije, tri, četiri ili možda čak pet godina ugovor".

"Skoncentrisan sam samo na fudbal. Kada bi se drugim stvarima opterečivao nebi mogao dobro odigrat utakmicu" , kaže Neuer.
Izvor vijesti - Preveo: Emil

Nema komentara:

Objavi komentar