utorak, 30. studenoga 2010.

Christian Heidel: „Smiješno je, Bayern neće biti prvak“

Gdje je jučer Christian Heidel zapeo kada je jučer primio poziv od Bilda? „U Europi sam. Trebao sam već odavno sletiti u Frankfurt, ali velik je snijeg u Njemačkoj.“

Bild: Na posmatranju igrača?

Christian Heidel: „Samo sam bio na posmatranju, ništa više. Nema razgovora niti pregovora. U petak je utakmica, prema tome razumno je koristiti vikend za to.“

Bild: Da li ste u potražnji za igračem drugoplasiranog kalibra?

Christian Heidel: „Ne. U potrazi sam za igračem koji nije slavan, ali će biti mnogo skuplji nego do sad. Za sad sam od konzultata dobio fax u kojem stoji da mi je na raspolaganju preko 200 000 €. Danas je politika kupovine igrača na mnoge milione, ali mi ćemo ostati vjerni našoj politici.“

Bild: Dortmund je udaljen u odnosu na vas. Kako komentarišete ovu ludu sezonu?

Christian Heidel: „Bavarci slabo dominiraju ligom, Schalke, Stuttgart i Bremen su gori od njih. To sve nam daje borbu za drugu poziciju, ali Hannover na trećem mjestu je jako veliko iznenađenje i mislim da to ostaje tako do Božića. Ovo je inzvaredan rezultat. Ali, moram priznat da je Dortmund vrlo jaka ekipa.

Bild: Ko će na kraju pobjediti?

Christian Heidel: „Zašto bi to bio Dortmund? Mislim da je gotovo smjesno da Bayern izračunava bilo kakve mogučnosti za prvaka. Oni zaostaju čak 14 bodova? Kladim se da oni to neće biti!

Bild: Sada idete u derbi sa Frankfurtom ispred kojeg ste 10 bodova prednosti..

Christian Heidel: „To je ohrabravajuće. Možemo zadržati tu prednost, a možemo je i proširiti. Ipak to će biti jako dobra utakmica. Mi do sad nikad nismo igrali sa tako važne pozicije u Frankfurtu, ali sada je vrijeme za to.“
Izvor vijesti - Preveo: Taba

Nema komentara:

Objavi komentar