ponedjeljak, 15. studenoga 2010.

Tymoshchuk: Odluke Van Gaala nisu objektivne

Anatoliy Tymoshchuk u Bayern je stigao prošle godine sa velikim ambicijama, no nekadašnji igrač ruskog Zenita bori se za svoje mjesto u ekipi koju vodi trener Louis van Gaal.

Louis van Gaal više vjeruje svom sunarodnjaku Mark van Bommelu koji igra na istoj poziciji na kojoj i Tymoshchuk, no Ukrajinac je impresionirao u zadnjih nekoliko utakmica, u kojima je nastupao jer nije bilo povrijeđenog Van Bommela.

"Van Bommel ima izvrstan odnos sa trenerom. Van Gaal puno vjeruje u njega i ja mogu samo maksimalno raditi na terenu, kako bih dobio priliku da pokažem svoje vrijednosti. Na treneru je da odluči hoću li igrati." , kazao je vidno razočarani Tymoshchuk zbog "ljubavi" trenera i Van Bommela.

"Međutim, odluke trenera, po mom mišljenju, nisu uvijek objektivne. I nisam jedini koji tako misli. Nekoliko drugih ljudi koji su u ovom poslu slažu se sa time. Teško mi je reći da li su moji nedavni nastupi promijenili trenerovo mišljenje o meni. Postoji sumnja da je igraču najvažnije da ima povjerenje svog trenera. Ja sam profesionalac i moj posao je dati svoj maksimum, bez obzira na situaciju." , dodaje 31-godišnji ukrajinski veznjak.

Nema komentara:

Objavi komentar