nedjelja, 31. listopada 2010.

Pranjić: Želimo osvojiti Ligu, Kup i Ligu Prvaka

Danijel Pranjić jedan je od većih pobjednika u utakmici između Bayerna i Freiburga. Hrvat je upisao 3 asistencije i pomogao svojoj ekipi u pobjedi od 4:2...

Evo šta kaže Pranjić u intervjuu za fcb.de:

fcbayern.de: Danijele, čestitam vam na pobjedi protiv Freiburga. Upisali ste 3 asistencije, da li vam je to ikada prije pošlo za rukom?

Danijel Pranjić: Mislim da nije nikada. Barem se ja ne mogu sjetiti utakmice u kojoj sam upisao tri asistencije (smije se Pranjić).

fcbayern.de: Upisali ste 3 asistencije a niste igrali na vašoj omiljenoj poziciji.

Danijel Pranjić: Tačno tako. Mislim da nisam loše igrao. Dok je povrijeđen Diego Contento ja sam alternativa na poziciji lijevog beka. Pokušajem dati sve od sebe. Na lijevoj strani mogu igrati i ofanzivno i defanzivno ali najljepše se osjećam u sredini terena.

fcbayern.de: Da li je ova pobjeda značila korak ka vrhu tabele?

Danijel Pranjić: Ja mislim da jeste. Moramo misliti na svaku narednu utakmicu i biti 100% koncentrirani. Svaki dan smo u boljoj formi i kada nam se vrate ozlijeđeni igrači sve će biti moguće.

fcbayern.de: Ti još uvijek vjeruješ u titulu?

Danijel Pranjić: Da, želimo biti uspješni baš kao i prošle sezone. Želimo osvojiti Ligu, DFB Kup i Ligu Prvaka.

by: AdnaN55

Nema komentara:

Objavi komentar