nedjelja, 31. listopada 2010.

Intervju BILD - Ribery: Basti ostani u Bayernu!

Za Bayern stvari idu na bolje. Pobjeda protiv Freiburga je vjerojatno posljednje utakmice bez Francka Riberya (27). Šest sedmica nakon ozljede, on bi trebao ponovno zaigrati, u subotu u Gladbachu...

BILD: Kako napreduje vaš povratak?

Franck Ribéry: Moja noga je u redu. Treniram iz dana u dan sve teže i teže, i trčim sve više i više.

BILD: Kršenja i nove ozljede, bojite li ih se??

Franck Ribéry: Ne bojim se. Bio sam jako tužan jer sam prije ozljede u Hoffenheim bio u svojoj top formi. Vjerujem da se mogu bez problema vratiti na staru formu. Nadam se da je ovo moja zadnja ozljeda ove sezone.

BILD: Vaša statistika: pet utakmica, bez golova i bez nastupa u Ligi prvaka...

Franck Ribéry: To je gorko. Bio sam spreman igrati vrlo veliku sezonu. Ali ja sam optimist da ću uskoro sve nadoknaditi.

BILD: Bastian Schweinsteiger je sve ključniji igrač, hoće li on produžiti ugovor koji uskoro istječe?

Franck Ribéry: Nadam se da će ugovor produžiti na duže vrijeme. Možda do 2015., kao što sam to učinio ja u maju. Bastian je sazrio u igrača svjetske klase. Igrači poput njega su vrlo važni u momčadi.

BILD: Da li bi izbio nemir u momčadi, ukoliko Schweinsteiger ne potpiše novi ugovor?

Franck Ribéry: Za momčad ta stvar ne igra veliku ulogu. Bastian bi i nakon toga odlično igrao. Ipak sa jedne strane bi bilo za njega teško jer dolaze ti veliki klubovi i kao igrač se zanimaš za te ponude. Govorim iz vlastitog iskustva. Sa takvim stvarima moraš biti pažljiv, pogotovo kada je u pitanju klub u kojem želiš nastaviti karijeru. Ja sam se odlučio za Bayern.

BILD: Šta bi predložili Schweinsteigeru, da vas pita za savjet?

Franck Ribéry: Da me on pita, ja bih mu odmah rekao: Basti ostani u Bayernu!

BILD: Upravo ste kupili kuću u predgrađu Münchena. Bavarska je sada i vaš dom?

Franck Ribéry: Sad sam gotovo pa nijemac (smije se Ribery). Moje produženje ugovora je prava odluka. FC Bayern je veliki međunarodni klub i djeluje kao obitelj. Ja sigurno ne bih kupio kuću, da mi nije jako ugodno u Münchenu. Moja supruga se odmah zaljubila u ovu kuću. Također i ja mislim da je lijepa, ali ja puno putujem s Bayernom. Za mene je važno da se Wahiba i naše dvije kćeri osjećaju ugodno toj u kući.

BILD: Kada je zabava povodom vašeg povratka na teren?

Franck Ribéry: Radije bih napravio slavlje ako odigramo dobro ostatak sezone. Kada budemo prvaci, ili kada čak osvojimo i Ligu prvaka. E tada će biti prava zabava kod mene.

BILD: Je li to obećanje?

Franck Ribéry: Da, sigurno. Ako osvojimo naslov, pozivam dječake u moju kuću. Obećavam!

BILD: Zaostatak za vrhom tablice je još uvijek ogromna. Je li moguće osvojiti naslov?

Franck Ribéry: To mora biti naš cilj, moramo pobijediti sve utakmice do zimske stanke. A već u drugom djelu sezone će biti puno lakše jer nam se vraća Arjen Robben, onda ćemo imati otvoren put za obranu naslova.

BILD: Treba li Bayernu novih zvijezda? Središnji braniči Tremoulinas iz Bordeauxa i Rami iz Lillea? Šta mislite?

Franck Ribéry: Oba igrača definitivno imaju ono što je potrebno Bayernu. Mogao bi ih predlažiti. Jedino pitanje je da li oni nama trebaju po mišljenju trenera. O tome odlučuju trener i uprava.

by: samir-ko-saki

Nema komentara:

Objavi komentar