srijeda, 29. lipnja 2011.

Ekici: "Da je van Gaal ostao trener u Bayernu možda bi i ja ostao Bavarac"

Mehmet Ekici je odlučio protiv budućnosti u Bayern München i sada je u Bremenu. Da je Louis van Gaal ostao trener Bayern, Turčin bi vjerojatno drugačije odlučio...

Gotovo pet miliona eura je cijena koju je platio Werder za Ekicija. Dobro utrošen novac, Werder vjeruje da će u svojim redovima imati super playmakera kao što su bili Andi Herzog, Johan Micoud, Diego i Mesut Özil.

Ekici ima potencijal da to i postane. 21-godišnjak je naučio igrati nogomet u mladim timovima Bayerna a prošle sezone je dobio priliku da igra s profesionalcima u Nürnbergu, gdje je stigao na posudbu i imao 32 bundesligaška nastupa. On je sada preselio u Bremen a to što nije ostao u Bayernu ima neke veze s Louisom van Gaalom.

"Teško pitanje, možda." , odgovorio je Ekici za "Sport Bild", kada ga je novinar pitao da li bi ostao u Münchenu da je još uvijek tamo trener van Gaal. "Pod njegovom palicom sam trenirao tijekom svoje prve godine s profesionalcima i pod njegovom palicom sam potpisao svoj prvi profesionalni ugovor." , pohvalio je Ekici ratobornog bivšeg trenera Bayerna.

Šta ga je van Gaal naučio? "Za mlade igrače je važno brzo zaboraviti najmanje pogreške. Van Gaal je u tome mnogo pomagao, npr. pas igra. Svaki pas na treningu je morao imati preciznost i brzinu. Nemarni pasovi su izbačeni. Osim toga, čak i u mom karakteru van Gal je donio napredak." , kaže Ekici.

Veznjak je zahvalan svojim trenerima u Bayernu, Stephanu Beckenbaueru, Hermannu Gerlandu a posebno Mehmetu Schollu koji ga je nagovorio da preseli u Bremen. "On je rekao da u Bremenu žele ofenzivan i atraktivan nogomet. Dakle, Werder mi je savršeno odgovarao. Također mi je rekao da je Bremen dobra adresa za mene, jer trener Thomas Schaaf u tim postavlja mlade igrače poput mene i on će u svakom slučaju učiniti sve da napredujem."

Ekiciju je bio težak posljednji ispraćaj iz Münchena, unatoč svim očekivanjima u Bremenu. "Očito je da to nije lako, jer sam tamo odrastao, prošao kroz sve momčadi od U7 do profesionalaca. No, u Bayernu je sada teško redovito igrati jer uvažavanje mladih igrača nije tako veliko kao kupljenih zvijezda. To nije dobro za moj razvoj, pa sam otišao."

Izvor vijesti - Preveo: samir-ko-saki

Nema komentara:

Objavi komentar