srijeda, 19. siječnja 2011.

Louis van Gaal podržao Schweinsteigera

Treneru Bayerna, Louis van Gaalu obožava Bastian Schweinsteigera i njegovu svestranost na terenu.. Ali, napokon treneru je sad jasno: 26-godišnjak mora igrati na svojoj poziciji kako bi ekipa funkcionirala.

Bastian Schweinsteiger je u drugi dio sezone ušao jako loše. Za rezultat od 1:1 u gostima kod Wolfburga je samim tim on kriv, primivši gol pred konačnicu utakmice u 86. minuti. Međutim, on je po zahtjevu trenera morao promjeniti svoju prirodnu poziciju na terenu.

"Schweinsteiger mi je sam rekao kako bi za mene i tim igrao još 10 godina", govorio je trener Louis van Gaal o imiđu veznjaka.

Schweinsteiger osjeća krivnju u svom dvokrevetnoj sobi - ali, van Gaal želi zadržati otvorenu mogućnost kako bi Schweinsteiger imao svoju poziciju veznog napadača: "Ako ja mislim da on treba biti u početnom sastavu, on će igrati. U velikim utakmicama želim ostaviti mogućnost sredine terene,a jer tada tamo imam igrača više", rekao je van Gaal.

"Mi imamo problema sa dizajnom igre. Schweinsteiger uvijek ima svoje mjesto u početnom sastavu, čak spada i u naš najbolji tim. Samim tim kako je odrastao na akademiji Bayerna, on voli Bayern i živiti u Münchenu - a sada nakon testa potpisivanja novog ugovora do 2016. godine on je to sve potvrdio."
Izvor vijesti - Preveo: Taba

Nema komentara:

Objavi komentar