utorak, 5. listopada 2010.

Olić: Radije sam trenirao, nego pio pivo na Oktoberfestu

"Nema Oktoberfesta, ali ima dodatnog treninga", poručio je Louis Van Gaal, kojemu je očito prekipjelo, svima onima koji nisu igrali 90 minuta protiv Dortmunda.

Nakon dva trofeja i finala Lige prvaka, došla je sezona iz pakla. Ništa bolje nije ni Ivici Oliću koji i dalje čeka na svoj prvi gol. "Draže mi je da smo trenirali nego da sam gubio vrijeme uz pivo. Posebno u ovoj situaciji u kojoj smo sad", izjavio je Olić koji se jučer navečer sa zakašnjenjem priključio Biliću i reprezentaciji u Čatežu.

Ola je u razgovoru za Večernji list objasnio razloge lošeg starta.

"Razlog je SP! Od lanjske prve postave, samo sam ja počeo pripreme u normalno vrijeme! Većina se igrača uključila u rad pet dana prije prve utakmice. Pa su nas stalno pratile ozljede, najgore su se ozlijedili Robben i Ribery... Ne mogu reći da sam očekivao takvo što, ali me situacija previše i ne čudi. Nadam se da ćemo do zime uspjeti nešto spasiti pa onda zajedno proći pripreme i igrati kako znamo. A svjetlo u tunelu je spoznaja da smo barem u Ligi prvaka dobro startali.", smatra hrvatski napadač koji priznaje da nikada u karijeri nije imao ovakvu golgetersku sušu.

"Koljeno je loše"

No nisu problem samo napadači, cijela momčad igra loše.

"Trener je izvrtio nas napadače i još nismo zabili. A ta rotacija govori da nisu problem samo napadači, nego cijela momčad! Eto, u tri utakmice koje sam odigrao, nisam opalio po golu! Dakle, ne stvaramo šanse."

Problem za Olića je i njegovo bolno koljeno koje zahtijeva mukotrpne svakodnevne tretmane.

"To me više brine od spoznaje da me gol još neće. Od ljeta se borim s koljenom, od odluke da ne idem pod nož zbog oštećenog meniska. Nakon svakog treninga sam na dvosatnoj terapiji, a jednom tjedno dobivam injekciju gela. Moram biti discipliniran, koljeno je još u procesu vraćanja u normalno stanje, iako se osjeća poboljšanje."

"Uvjeren sam da ćemo u Tel Avivu biti pravi"

Niti u Izraelu neće biti lako. Bilićeve glavne karike igraju sve rjeđe u svojim klubovima, a napadači ne zabijaju. Povrh svega, stigla je i ozljeda Nikice Jelavića koji mora na operaciju.

"To je, nažalost, peh, koji valjda svi moramo proći. Kad je čovjeku najbolje, onda ga nešto zaustavi. Eto, Jelavić je bio u naletu i dogodi mu se ovo. Ali, možda nas svi ti pehovi čine jačima i boljima, jer se nikad ne predajemo i stalno se borimo. Neka se Nikica što prije oporavi. Izrael je neugodan suparnik, posebno na domaćem travnjaku. Međutim, uvjeren sam da ćemo biti pravi, da ćemo igrati na razini koja će nas sve zadovoljiti. Idemo u Tel Aviv po sva tri boda, nadam se da ću u subotu prekinuti golgeterski post.", zaključio je Olić za Večernji list.

Nema komentara:

Objavi komentar